July 16, 2018
RSS

cele biznesowe marketing sprzedaż obsługa klienta relacje inwestorskieMimo że lubimy traktować naszą działalność jako sztukę (użytkową), to nie zajmujemy się sztuką dla sztuki. W każdym najdrobniejszym szczególe realizowanych projektów kierujemy się celami biznesowymi naszych Klientów.

Wśród realizowanych celów biznesowych znajdują się zwykle:

  • Marketing i Sprzedaż – Niezależnie od branży i rodzaju działalności – B2B lub B2C – łączymy marketing ze sprzedażą (spójnikiem „i”) znajdując przełożenie między kontaktami, w ramach których opowiadamy historie naszych Klientów, a kontraktami, które strony zawierają ku obopólnym korzyściom.
  • Budowanie sieci kontaktów – Rozległa sieć kontaktów pozwala łatwiej umawiać spotkania, generować leady sprzedażowe, rozwijać marketing szeptany i promować markę. Współpracujemy z zespołem naszego Klienta rozwijając programy networkingowe.
  • Obsługa klienta – Klienci szukają czasem wsparcia w niespodziewanych miejscach np. na Facebooku, forach internetowych, mikroblogach, czy portalach społecznościowych różnego rodzaju. Wspólnie z naszymi Klientami tworzymy odpowiednie procedury i reagujemy na wszelkie publiczne przejawy wołania o pomoc klientów końcowych.
  • Budowanie lojalności klientów – Przywiązanie do firmy, oferty i marki można zbudować docierając odpowiednio do serca lub rozumu przedstawicieli grupy docelowej. Opowiadamy historie, które sprawiają, że klienci końcowi nawiązują z naszymi Klientami trwałe więzi oparte na pozytywnych emocjach, świadomości rozlicznych korzyści płynących ze współpracy i poczuciu że przyszłe potrzeby mogą być zaspokojone przez naszego Klienta.
  • Integracja oraz informacja zespołu – Wraz z rozwojem zespołu i firmy coraz ważniejsze jest informowanie wszystkich pracowników o sukcesach, planach, strategii i wszelkich zmianach jakie zachodzą w przedsiębiorstwie. Współpracujemy z działem kadr w przekazywaniu odpowiednich komunikatów do członków zespołu, zapowiadamy i relacjonujemy eventy integracyjne, wspieramy inicjatywy takie jak konkursy, akcje i projekty motywacyjne oraz aktywizacyjne.
  • Relacje inwestorskie – Utrzymywanie stałych kontaktów z inwestorami przez dostarczanie odpowiednio opakowanych informacji jest kluczowe dla osiągania dobrych efektów w zakresie relacji inwestorskich. Przygotowujemy i dystrybuujemy komunikaty przemawiające do portfeli nawet najbardziej ostrożnych inwestorów.

Zapraszamy do współpracy i kontaktu.